Martijn Bennis

“Het is minder vanzelfsprekend dan ooit dat jonge mensen later betalende klanten worden van huidige nieuwsuitgevers.”

Het is minder vanzelfsprekend dan ooit dat jonge mensen later betalende klanten worden van de huidige nieuwsuitgevers. Het is dus een overlevingsvoorwaarde voor nieuwsmerken om te begrijpen wat de nieuwe generatie boeit, in welke vorm dat kan worden aangeboden en via welke kanalen jongeren worden bereikt. 

 

Om jongeren nieuwswijs te maken, moeten nieuwsuitgevers eerst jongerenwijs worden. #UseTheNews helpt bij die dubbele aansluiting.

 

 

Over de auteur

Deel deze pagina

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Disclaimer: #UseTheNews behoudt zich het recht voor om aangeleverde teksten in te korten of indien nodig niet op te nemen. We houden discussies ook graag respectvol. Redactie #UseTheNews TalkZ: team@usethenews.nl

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven